»

Thursday 5 January 2012

The Outshines.♥

Assalammualaikum. :)

Semua sihat ke? Malam ni tiba-tiba
rasa nak update blog. YOU just gave me the ideas. Thank YOU !
i just miss my family so much ! :')

Mak and Ayah, my treasure :)

Kenapa eak, perasaan MALAS tu boleh dikatakan lebih dari separuh dalam diri ni. :'( Malas belajar, malas berfikir, malas semuanya ! kenapa?! :( Tapii, selalu monolog diri sendiri :

Kalau betul lah aku sayang kat mak and ayah,
make them proud.Proud to have me as their child. ya Allah,
aku brsyukur sgt sbb dapat dilahirkan dalam keluarga yg saling menyayangi. 
Sentiasa ada tika aku senang dan susah. 
Aku brsyukur sgt aku dilahirkan sempurna akal fizikal.
Tiada cacat cela. Alhamdulillah.

Kalau betul lah aku sayang mak and ayah,
jadilah muslimah yg sejati. Jadilah wanita yg solehah.
Wanita yg sentiasa dijalan Allah.
Aku tak sanggup kalau melihat ibu bapaku menanggung dosa2ku
yg tak sepatutnya aku buat. Mereka dah banyak memberi kebahagiaan dalam hidup aku.
Why should i gave them my sins then?
Nauzubillah.
Biarlah apa mereka terima dariku,
amalan yang baik-baik sahaja,
yang akan membantu mereka ke Jannah.
Impiannku satu, destinasi percutian paling agung,
Satu keluarga ke SYURGA, untuk selamanya. :)

Kalau betul lah aku sayang mak and ayah,
belajar lah jika masih diberi peluang utk belajar,
jangan lah sia-siakan harapan mereka,
because, it's one step closer to make them happy.


My another motivations. :) #exclude me and angah.

p/s : Saya tahu awak boleh. Buang perasaan malas tu. InsyaAllah kita sama-sama berjaya. <3 :D

0 comments:

Post a Comment